fredag 28 mars 2008

Äntligen helg!

Har vaknat till efter nattens jobb, åt lite lunch sen bestämde jag mig för att hämta posten.
Den brukar inte leverera speciellt ofta på Fredagar tycker jag.
Men idag fick jag en glad överraskning.

Hade beställt 100 kort gratis i Onsdags, och blev jätteförvånad att de kom redan idag.
Jättefina bilder, bra skärpa och färgsättning, så då tycker man att man gjorde ett riktigt kap.
Sen fick jag ett stort paket med massor med fina papper, så nu ska man väl kunna åstadkomma någonting tillsammans med dessa kort.


Är ledig hela helgen, och solen skiner inte speciellt kallt heller, kanske man skulle ta sig en promenad o rensa huvudet.
Fick ett SMS av min kompis med inte så rolig info, så nu gäller det att bita ihop o njuta av ledigheten.

Mitt lilla barnbarn har varit hos tandläkaren för 3års kollen, det gick som en dans. Det hon var mest impad av var det att tandläkaren hade ett påskägg. Hon var mycket medveten om att tandläkaren skulle titta i munnen med en spegel, men konstaterade också att hon minsann inte hade någon brun prick på sina tänder, så hon skulle inte borra.








Inga kommentarer:

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.