onsdag 2 april 2008

Sommaren i sikte



Så var vi framme vid April. Säkert var det många som lät sig luras. Men jag klarade mig ganska bra.
Fick nöjet att tillbringa en hel dag med mina barnbarn, eftersom den ena hade haft feber så ville vi inte utsätta henne för snabbt på dagis, där det ju oftast florerar mycket bakterier.
Så jag tog gärna hand om dem.
Det var en jättefin dag med sol, så vi hade möjlighet att gå ut i lekparken lite grann.
Jag har även passat på att göra klart ytterligare en LO. som visar familjen utomlands, där ju värmen har kommit längre än här.
Man längtar till semestern då vi ska åka och hälsa på. Vi ska även resa runt i landet och besöka lite trevliga vingårdar.
Hoppas kunna ta många bilder som jag sen kan använda till trevliga alster.
Igår började jag ytterligare en kurs, så jag hoppas kunna lära mig lite nya saker, såg en deltagare som gjorde jättetrevliga tags med skimmer.
Ska testa nästa gång, kanske det kan bli något snyggt.
Sen kunde man ju naturligtvis inte låta bli att inhandla lite grejor, det är ju så det bränner i fingrarna när man ser så mycket snyggt.

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Kanonfin LO. Sommrigt och härligt. Fint papper.

Kamilla sa...

Så tjusig LO & visst får man korten snabbt,det är helt otroligt!

Anonym sa...

vilken härlig LO

Ulla sa...

Snygg LO, förstår att du saknar dom ibland om dom bor så långt bort. Roligt att gå kurs, vad är det för en???

Midalina sa...

Underbart vackert! Känner doften av hav...

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.