måndag 7 april 2008

Snart kurstid



Har haft en skön helg, bara tagit det lugnt. Har pulat lite med några LO-n.
Tänk, snart är det sommar då får vi dra på semester och träffa barnbarnen,
synd att det är så sällan.
Men när man inte bor i samma land, så blir det ju desto roligare när man kan ses.
Kom på att jag hade lite kort, och tänkte detta kan jag kanske göra något av.
Va, tycker ni??

Eftersom jag inte har någon skärmaskin eller diecuts heller,
så gäller det linjal och sax och tungan rätt i mun.
Imorgon är det dags för kurs igen, började i förra veckan en ny omgång.
Ibland kan det vara lite irriterande när man bestämt sig för, att göra något
speciellt, och upptäcker att dessa prylar inte fungerar. Då gäller det ju att hitta på nåt annat.
Sen har jag ju haft osis med kursdagarna att
de lagt sig så att jag ska jobba natten, då får jag ju inte den välbehövliga sovtiden innan.
Hoppas att det är lite att göra på jobbet, för annars är det lätt att man dåsar till, vilket jag
inte tycker om att göra.



3 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

ååh vilken härlig LO! kramar

Jeanette sa...

Jättfin LO. Härliga färger och kort.

Karolina/karehed sa...

Vilken fin LO! Gillar det gröna pappret, jättesnyggt.

Vilka söta killar =D

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.