torsdag 27 mars 2008

Du & Jag


Så var den påsken till ända. Resan till Polen gick som den skulle, trots snö och blåst.
På hemvägen var det helt underbart väder med sol och lugnt hav.
Nånting som man blir lite förvånad över, är att när man går i land så behöver man inte längre visa passet. Men samtidigt är man glad över att de inte har släppt hamnarna helt, utan att de står där med sina knarkhundar som ska lukta sig igenom en väldigt massa folk,
stackars hundar vad de måste stå ut med ibland.
Var inne o jobbade måndagnatt, men är ledig till ikväll. Sen har man hela helgen att ta igen sig på.
Då hoppas jag kunna pyssla lite med scrapping. Har fått ytterligare lite grejor som jag ska titta igenom.
Har gjort mitt första kort, var inte riktigt säker på hur jag skulle gå till väga, men till slut bestämde jag mig för att plocka ett kort jag haft liggande i datorn sen i höstas.
Min son och hans fru med mitt lilla barnbarn Daniel var på besök i Sverige och då passade man på att ta lite bilder.
Det är väldigt tråkigt att man inte kan se dem för ofta, men tur är ju att man har en Webkamera så man ibland kan se lite rörliga verkliga bilder.




4 kommentarer:

Ulla sa...

Blev kanonfin, vilken stl. har du gjort i?? Skönt att vara hemma igen, men det är tråkigt när dom bor långt borta. Mina bor i Stockholm.

Kamilla sa...

Jättefin LO!! =D vad skönt att resan gick bra!

Emelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emelie sa...

Fina LO du har gjort

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.