torsdag 13 mars 2008

Jobb, jobb och åter jobb

Känt mig ganska tjock i halsen ett par dagar nu. Men det är väl vädret kan jag tro. Ena dagen regn, nästa sol, sen regn och blåst igen.
Jobbar ju hela helgen så då hinnar man ju inte göra det man gärna skulle vilja, nämligen sitta och scrappa.
Hämtade en bunt bilder igår, och plockade ut en del, fick i veckan fina papper som jag skulle vilja använda, men kan inte riktigt bestämma mig för hur jag vill presentera dem.
Hoppas kunna visa något alster senare.

1 kommentar:

Ulla sa...

Tack för din vänliga kommentar hos mej. Så nu tog jag mej en titt här, och återkommer gärna. Visst är det kul med scrapbooking, men akta dej.... snart är du fast. Men vad gör det när man har kul. Trevlig helg...

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.