torsdag 6 mars 2008

Vart tog solen vägen?

Vaknade i morse och såg att solen från igår, hade tagit semester igen. De sa på TV att det skulle snöa inatt. Men här har det bara regnat en massa.
Funderar över om jag ska ta en tur in till city, eller inte.
Fick två paket med posten igår, så nu tror jag att jag ska försöka fundera över vad jag kan hitta på med dessa.
Jag vill ju gärna pröva att använda olika saker, så är det nog när man är nybörjare, man är lite osäker på vad man kan göra.
Ska försöka vila lite på eftermiddagen, så man är alert när man går till jobbet ikväll.
Man har ju inte så stor möjlighet att suga till sig lite näring från solen när det är så trist väder.

Inga kommentarer:

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.