lördag 15 mars 2008

Melodifestival

Sitter o tittar på melodifestivalen en stund innan jobbet börjar.
Har hållit på hela dagen med att försöka få till klockan i bloggen, har haft underbar hjälp av Ulla.
Hon har orkat stå ut och förklara, och till slut fick jag till den.
Däremot undrar jag om man kan se den när man inte är inloggad, och varför kan man inte det isåfall.??
Blev iallafall förvånad när jag prövade på jobbet och såg att den inte var där, utan jag fick försöka igen.
Nu är den där medans jag är inloggad, men man vill ju gärna att om nån är och tittar på sidan, och inte är inloggad, att även de ska kunna se den.
Idag har jag beställt lite pennor och papper från Katscrap, ska bli intressant o se vad jag får.

Inga kommentarer:

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.