måndag 12 maj 2008

Vilopaus



Nu var det ett tag sen jag skrev lite. Har hunnit med lite av varje.
Bl.a. har jag varit ute och rest till Helsingborg.
Vi hade fått en inbjudan till Wallman´s och övernattning,
så det har varit ett roligt avbrott i vardagen.

Det var en jättetrevlig show, med god mat
och dryck varvad med underhållning.

Dagen efter så var vi på en stormarknad,
där jag fick tag i lite grejor till min scrapp.

Sen efter många turer så kom vi äntligen
upp på rätt köl igen.Vi hittade vägen med andra ord.

På hemvägen tog vi en avstickare till vår ena dotter
med familj som befanns sig på sommarstugan.
En helt underbar dag, vackert väder lugnt på vägar.

När jag kom hem så kom jag på att jag faktiskt hade ett roligt foto,
från förra sommaren när min son med familj var och hälsade på.
De hade varit på utflykt i trollskogen, därav bilden.

Tyckte det kunde vara kul och se om man kunde göra
något av det, så vad tycks?
Har varit ganska aktiv och gjort ett antal kort,
men ännu ska jag inte lägga in dem.

1 kommentar:

Midalina sa...

Vilken härlig LO, ser ut som om det var en härlig dag.

Trollskogen ser ut som något jag skulle vilja ta med mina ungar till. Sökte på google men hittade bara något i Hundfjället, men om jag gissar rätt så borde det finnas någonstans runt Skåne/Blekinge?

Välkomna till min sida.

5 mars 2008


Hej på er!
Har fått min egen sida och hoppas kunna visa lite av det jag gör.
Jag har precis startat med att göra scrapbooking.
Min yngsta dotter har tjatat om att kan vi inte gå nån kurs.
Men tiden har inte alltid räckt till, så när tillfället gavs,
så visade det sig att den dagen var den enda som dottern aldrig var ledig på.
Men jag började ialla fall, och tycker det är jätteroligt.
Visst finns där tillfällen som man står som ett fån och undrar hur man ska klara detta.
Men när man ser på de andra, så ser man att egentligen,
finns där inte något som säger att så kan man inte göra,
utan alla har sin egen stil.
Nu har kursen haft avslut, men jag kunde inte bara strunta i det.
Utan jag valde att gå ytterligare en, fast nu är det på kvällstid, dock tidigare än dottern slutar jobbet.
Så man får försöka beskriva för henne vad vi gör,
och sen får vi hjälpas åt tillsammans.